12 October 2008

abah..





smalam ,tanggal 11 /10/2008..hehe..aku g tman mmber kg aku de interview sportrec kat uitm.. name die ahmad shahir b shamsaini..die ni bdak mtrik johor,da beh grad kat sne,tp pe kan daye,result die kurg memuaskan,so sbb keinginan die utk blaja tu tinggi,die nk gak smbung blja,klu cm aku...hehe..so aku cdang kan die tym apply untuk disember intake nie,amek la sportrec memendang kan die de bakat yg tinggi dalam sukan rugby n bola sepak...satu hari aku tman die kat stadium smalam..jd cm abah die..tkut pape yg die x tahu pasal,so ,ak leh la nj guide die..hehe..aku harap sangat2 die dapat kos sportrec nie,x pn di tempat kan dimana2 uitm pn...amin..salam..

2 comments:

cicak kering said...

smalam ,tanggal 11 /10/2008..hehe..aku g taman mmber kg aku de interview sportrec kat uitm.. name die ahmad shahir b shamsaini..die ni bdak mtrik johor,da beh grad kat sne,tp pe kan daye,result die kurg memeuaskan,so sbb keinginan die utk blaja tu tinggi,die nk gak smbung blja,klu cm aku...hehe..so aku cdang kan die tym apply untuk disember intake nie,amek la sportrec memendang kan die de bakat yg tinggi dalam sukan rugby n bola sepak...satu hari aku tman die kat stadium smalam..jd cm abah die..tkut pape yg die x tahu pasal,so ,ak leh la nj guide die..hehe..aku harap sangat2 die dapat kos sportrec nie,x pn di tempat kan dimana2 uitm pn...amin..salam..(taman member kg)hahaha...

MuScLEgAiN said...

wei... bagus la ko nie...
kawin cepat nanti yang kat mesir tue kawin ngan pak arab plak... huhuhu...